onsdag, juli 22, 2015

Procrastinating

är vad jag gör just nu. Ni vet, skjuter upp viktiga saker och gör mindre viktiga saker i stället :)

Många bitar blir det...

Jag borde snart - typ igår - börja montera ihop min kviltram. I stället har jag stoppat huvudet djupt ner i mina UFO-lådor och bland annat fiskat upp ett projekt som skulle ha varit klart för drygt ett år sen... Då, när Knallekviltarna hade utställning med temat "HUS". Jag hann inte bli färdig med mina hus i tid, så de åkte ner i en låda :)

I år har Knallekviltarna utställning med temat "HAV OCH STRAND". 7 - 9 augusti. Jag har tänkt ut vad jag ska sy, men har liksom inte kommit till skott än. Suck. Om du klickar på länken ovan kommer du till Knallekviltarnas hemsida - där kan du hitta tider för utställningen och en vägbeskrivning.

Apropå utställningar - idag besökte jag KviltSYstrarnas årliga utställning i Träslövsläge. Jag tror det var 5 eller 6 år sen jag var där sist! Väl värt ett besök om du är i faggorna. En liten, men naggande go' utställning. Bilder kommer när utställningen än över :)

Kram på er i snålblåsten och det ihållande regnet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar