onsdag, april 25, 2012

Continuous-Line Quilting

Igår fick jag min efterlängtade bok om maskinkviltning skriven av Hari Walner: Hari Walner's Continuous-Line Quilting Designs

Framsidan på den 110-sidor tjocka boken fullspäckad med kviltmönster.
Har ni sett så söta mönster - vid sidan av alla de traditionella mönstren som finns i den här boken.

Baksida





Jag blir så himla sugen att testa redan nu, men det krävs ju en hel del förberedelse - och TID! Får ge mig till tåls till sommaren gissar jag... :S



Körsbärsträden slår snart ut i full blom här, och björkarna håller andan - snart exploderar de i grönska! Att man alltid blir så överrumplad av naturen varje vår.

Ha det bäst!

1 kommentar:

  1. Oj, vilken bok! Den borde jag också skaffa mig, det ser ut att finnas massor med bra saker i den. Ha ett bra veckoslut!

    SvaraRadera