måndag, april 11, 2011

Julen varar än till Påska!

Aaaaah! Solen skiner, glassmaskinen jobbar för fullt och påskriset är pyntat! Har ni sett sånna urgulliga hönor jag fick förra året (TACK Birgitta!!) En vacker dag ska jag skaffa mej en systemkamera, men tills dess blir ni tvungna att titta på mina amatörbilder... Det är såna där "tetra"kycklingar med jättelånga ben och påskfjädrar. Masterkursen i pedagogiskt arbete som jag började på i höstas tär mycket på mej och allt som inte rör jobb, familj och kurs har fått stå tillbaka helt och hållet. Därför har jag haft extra stort behov av att köpa mej några feel-good böcker, böcker som jag kan sitta och bläddra i om och om igen och bara drömma mej bort. Här är det senaste köpet som jag varmt rekommenderar:


















Drömmen om en vit trädgård av Carina Bergius. Jag köpte den på Adlibris. Carina har för övrigt en egen blog som du hittar här eller via min bloglista i höger marginal.


Nu ska jag diska ur glassmaskinen och sätta mej och plugga statistik :)

I nästa inlägg ska jag visa er vad jag fick av Neoma's frestelser när jag var med i hennes kreativa utmaning.

Kram på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar