lördag, oktober 20, 2012

Dags för kurs igen!

Imorron är det dags för kurs igen - Tamara Schultz kommer till stan! Egentligen är hon redan här och håller kurs i hur man använder Paint sticks :D

Kursen imorron heter "Världens smakprov". Vi ska sy block inspirerade av textilt handarbete från Indien, Korea, Haiti och Nordvästliga Amerika. Ska bli spännande att höra Tamara berätta kring dessa block!

Tamara Schultz' kvilt "Världens smakprov". Bilden är tagen från Tamaras
hemsida www.tam-a-rama.com
Nu när jag äntligen satte mej ner för att läsa igenom kursens materiallista upptäckte jag att jag är DOOOOMED! Jag saknar säkert hälften av allt som ska med, och det är för sent på lördag eftermiddag för att gå ut och införskaffa det. Jaa, jaaa, jag får väl improvisera uta' den under kursens lopp ;D

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar