söndag, december 04, 2011

Usch!

Ju mer jag stirrar på den blå bården runt den blivande adventskalendern, desto säkrare blir jag på att den måste bort! Finns väl en anledning till varför man brukar sy på bårderna sist (och inte före snögubben som jag gjorde). Typiskt! Nu måste jag leta reda på ett mönsterlöst rött - eller grönt - tyg i stället.

Blev inte så jäkla käckt med det blå tyget trots allt...

Dottern och jag tog en massa julbilder idag. Tanken är att det ska bli julkort till släkten - om korten hinner fram i tid :)


Mammas ängel bredvid den första amaryllisen, som blommar redan.

Imorron är det måndag igen! Känns overkligt! Jag hade hellre stannat hemma och julbakat! :D

3 kommentarer:

  1. Hej på dej!
    Det är du som vunnit "hemlis" vinsten i mitt Give Away. GRATTIS!
    Kan du mejla mej din adress så kommer vinsten på posten!
    Kram från Lappeklipp

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinsten, hon gör helt makalösa väskor, otroligt välgjorda. Jag har ju förmånen att se dem "live" ibland! Men vad din lilla ängel har blivit stor!
    Det här med bårder är verkligen svårt, jättefin kalender, hoppas att du blev nöjd med den till slut, jag tycker att den är fin som den är på bilden...Ha en skön helg!

    SvaraRadera
  3. jag älsak det blåa farben men jag tror också att den är inte den bästa.
    ( vad gör jag... jag viste inte at jag kan skriva på svenska... kan jag ? ) LOL

    SvaraRadera