fredag, december 02, 2011

Jul, jul, stråååålande jul!

Här pysslas det för fullt, höll jag på att skriva, men det är nog att ta i i överkant :) Lite har jag hunnit med i alla fall. Den här häftiga pärl-snökristallen sitter jag just nu och fyller i:

Om du vill se hur den blir när den är färdig kan du titta in hos Den gode feen - hon har alltid så fina bilder på allt hon gör!

Årets adventsljusstake fick häftigt gift-turkosa svampar, i stället för de sedvanliga röda (inköpta på Ica Maxi). Även detta år har jag fyllt ljusstaken med fazermint :)

Adventskalendern har inte kommit längre än så här. Åtminstone kan jag glädjas åt att snögubben är på plats! Jag hade tänkt göra nån typ av julgran i stället för snögubbe, men den här var så söt så jag var tvungen att stjäla den direkt från nätet ;)
 Hjärtat på magen är jag faktiskt lite missnöjd med - det blev för stort...

Nu ska jag pärla färdigt min snökristall! Snart-jul-kramar på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar