söndag, september 27, 2009

Syfestival!

Så har man varit på sin första Syfestival - och inte bara det - dessutom fick vi i Knallekviltarna äran att ta hand om Rikstäckets monter. Så här såg det ut när vi hade gjort i ordning den i torsdags kväll.


På den ena kortsidan tog vi en bit flanell och satte upp en massa udda block. Ganska skoj idé måste jag säga själv :))

Imorron ska jag iväg igen för att vara värdinna under det sista passet. Sen plockar vi ihop montern för denna gång.

Kvilten som ligger "slängd" över stolen är mitt allra första projekt. Det sydde jag av gardintyger, enfärgade tyger och amerikanska tyger. Sen handkviltade jag stjärnor i alla blå och blåvita rutor. Många stjärnor bleeeev de!


Go'natt på er alla!

1 kommentar:

  1. Syfestival låter roligt, är det enbart utställningar eller kan man köpa grejor där oxå och delta i olika workshops? Jag väntar på handarb.mässan i T:fors i nov. men vet inte ännu hur jag arb. om jag alls kan åka dit i år. Borde lämna pengar o bankkort hemma sån gånger...

    SvaraRadera