måndag, juni 22, 2009

Mera NQT!

Jag tänkte börja lite smått med att spalta upp vad jag egentligen gjorde under NQT-dagarna. Så här såg mitt körschema ut, sen följer några fler foton (om jag får in dom på rätt plats - ett jääääla trixande varje gång):

Fredag:
9.30 Registrering på Folkets Hus
11-16 Kurs med Birthe Schultz på Hotell Riverton
19-20 Stadens mottagning på Svenska Mässan




De två översta: Alster av B. Schultz
Nederst: Bildbevis! Jag på Stadens mottagning, Svenska Mässan Gbg

Lördag:
9.00 Busslast med Knallekviltare ankom till Folkets Hus
Under dagen besökte/hade jag:
- Square Liz' monter
- Lapphexornas utställning
- Kubernas utställning
- mässhallen med alla affärer
- Tävlingsutställningen ("Att bygga broar")
- Danmarks, Finlands, Islands och Norges utställningar
- Fika med Quilt och Lappteknikslistan
17.00 Busslast med trötta, men lyckliga, Knallekviltare åkte från Folkets Hus

Överst: Blommor från Danmarks utställning
Mitten: Kuddar, Lapphexornas utställning
Nederst: Täcke med stjärnor, detalj (Lapphexornas utställning)

Söndag:
9.30-12.15 var jag värdinna för NQT vid drop-in-kurserna
Sedan åkte jag heeeeem. NQT var slut för min del :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar