söndag, juli 26, 2015

Drive by

Jag tror att jag har tagit mitt livs sämsta foto - i alla fall på en Kviltbutik:

Pris för årets sämsta foto?

Om det är nån som vill veta hur det ser ut på andra sidan gatan där Quiltameva ligger så får ni er nyfikenhet stillad här ovan :)

Fotot ska alltså föreställa Quiltamevas skyltfönster. Butiken ligger som ni säkert alla vet i Malmö, där jag var för första gången för några dagar sen. Det blev en blixtvisit in i den mysiga affären - jag hittade några nya blåa tyger till mitt växande stjärntäcke och en Fons and Porter's Love of Quilting.

En av mina favorittidningar - Fons and Porter's Love of Quilting

För övrigt var det inte helt lätt att hitta till butiken. På internet finns minst 2 olika adresser, tror till och med att vi hittade 3 olika adresser när vi blandade in GPS:en. Östra Förstadsgatan 13 är rätt adress - det är den som står på Quiltamevas hemsida oxå :)

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar