fredag, februari 17, 2012

Tiden går fort när man har roligt!

Ett sportlov går fort - nu är det bara 2 dagar och en kväll kvar! Tänkte försöka bli klar med dotterns advenstkalender före söndag kväll, men vi får se hur det går :)

Idag begav jag mej till Furulunds tygaffär här i stan för att hitta genomskinliga knappar. Tänkte använda dem för att hänga upp de små julklapparna på - i stället för små ringar som man annars brukar ha. Hittade de här söta med en massa stjärnor i glittrigt silver:


Funderade länge på hur jag skulle kvilta den stora bilden i mitten. Till slut bestämde jag mej för att sy snöflingor :D
Nu ska jag bara hitta det röda tyget jag har tänkt använda till kantning - det är spårlöst försvunnet! - och sen bestämma vilket tyg jag ska använda till 24 st små paketpåsar.

Kram på er - wherever you are!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar