söndag, januari 18, 2009

Jelly Roll och swappad swap :)

Så var swappen swappad (för er som inte är insatta i quilt-lingo = vi har bytt våra block). Tyvärr saknas ett block, men jag känner ändå ett väldigt behov av att få visa upp de block jag fått! Tadaaaa! Höst, som sagt var. Ska bli spännande att se det sjätte och sista blocket. Måste desto värre vänta en hel månad på det :(

Som dom säger "Den som väntar på nått gott väntar aaaaaaaalltid för länge!"


Ja! Och vet ni vaaaaad?! Jag har en Jelly Roll!!! Från Moda Fabrics. Heter "Wee Play". Har, om jag ska erkänna, faktiskt inte köpt den, utan fick den av en av mina sytanter för att jag ska översätta några mönster från engelska till svenska . Heheheeeeee. Ni måste bara få se den!

Det får nog bli ett täcke till min lilla bäbis-Yara. Kanske hon blir så hääääär glad när hon får det:
Har redan börjat planera för hur det ska se ut. Det får bli stjärnblock till min lilla stjärna ;)
Usch, nu väntar tvätten på mej. Måste skynda mej.
Kram!

1 kommentar: