lördag, december 29, 2012

Yara - armbandet!

Den här födelsedagen tog KS med mej på en kryssning till Åland - helt oväntat och jätteroligt! Ombord på färjan vandrade vi bland annat runt i TaxFreen. Där stod jag helt plötsligt framför min favorittillverkare av smycken: Baglady. Jag brukar ju inte visa upp annat än lapptäcken och annat relaterat till detta, men idag gör jag ett undantag för armbandet YARA!! Tänk, det vackraste bland alla armband, halsband och ringar de hade på båten hette YARA!! Och ja, jag köpte det :D

Yara är alltså namnet på vår dotter, och Umm-Yara betyder "Yaras mamma" på arabiska :)

Armbandet Yara, finns i fler färger, men mitt är just den här färgen.
Bild från www.baglady.se

Ombord på båten fick jag dessutom den absolut godaste chokladtårta jag någonsin smakat! Vicken födelsedag! :D

Kram på er från sjuksängen - inne på min 3:e vecka med en förkylning och hosta som inte vill släppa.

5 kommentarer:

  1. Happy belated birthday! Det armbåndet hadde jeg kjøpt også! Nydelig, i mine favoritt farger! Jeg og en venninne syklet i 2 uker på Ålands øyene for en del år tilbake. En helt underbar ferie! Utrolig vakkert der!

    SvaraRadera
  2. Haha, klart du skulle ha det! Som skrivet i stjärnorna.

    SvaraRadera
  3. Förfallna grattis! Kanske armbandet är ähanndgjorde just för dig. Hursomhelst, en mycket speciell tillfällighet.

    SvaraRadera
  4. Vilket vackert armband! Grattis i efterskott. Gott Nytt År!

    SvaraRadera
  5. Så fint armband och perfekt namn på det :)
    Kram!

    SvaraRadera