måndag, december 26, 2011

Jag vann - igen!!

Ni kan aldrig tro vad som hände! Jag vann igen - och den här gången en vinst hos ingen mindre än Lappeklipp!! Ni har väl inte missat hennes blogg, och hennes väskor? Jag vann en liten påse med ett hjärta på - och jag kan ju bara konstatera att hennes alster är ännu mer välsydda i verkligheten (än vad som syns på bild i hennes blogg :)

Titta! Ett jättefint vykort fick jag med, och så fint inslaget att jag knappt kunde med att öppna :D


När jag öppnade påsen fick jag till min stora glädje se att Lappeklipp hade smugit  ner 2 st Fazer chokladstänger! TACK!!


Jag hade tänkt lägga ut de här bilderna för en vecka sen, men jag har haft riktigt otur med hälsan den senaste tiden. Först en dunderinfluensa och direkt på det blev jag kraftigt magsjuk. Roligare kan man ju ha!
Hur som helst - grattis till mej som fyller år idag :D


God fortsättning och kram på er alla!!

4 kommentarer:

  1. Grattis på din dag. Hoppas du mår bra nu.

    SvaraRadera
  2. Grattis på födelsedagen och till vinsten! Kramar Ullis

    SvaraRadera
  3. Försenade gratulationer på dagen D!!!!!!!!!! Skönt att se att paketet har kommit fram och ledsen att höra att du varit krasslig, hoppas att du mår bättre nu och att din fina tårta slank ner galant i magen.
    Önskar er en fin nyårshelg!
    Kram från Lappeklipp

    SvaraRadera
  4. Fint! Vilken tur du har!
    Grattis än en gång!
    kram

    SvaraRadera