fredag, februari 19, 2010

Hur länge tänker våren dröja!?

Dom säger att det ska snöa 20 cm i natt - igen! Jag älskar snö, speciellt när det är mörkt och snökristallerna glittrar i skenet av nått ljus. Men. Till och med jag börjar längta till ljusare, vårigare tider. Titta bara på den här kvilten sydd av Karin Donath. Den heter Frühlings erwachen - Våren vaknar. Helt underbara färger!


Just nu är jag mitt uppe i en mycket intensiv period med min förgrymmade mag.uppsats. Men, tänker ni säkert, är du inte klar med den ÄN!? Öhum. Nej. Är inne på 3e - OCH SISTA - terminen nu. När den blir klar ska jag äntligen tillåta mej själv att sy igen. Tills dess njuter jag av vad andra sytt och av ....

SEMLOR!


Så här ser våra garderobsdörrar ut nuförtiden. Belamrade med färgkodade intervjucitat. Tänk om det hade varit en massa block istället..... Suck. Vad är väl en bal på slottet?

1 kommentar:

  1. "Lapptäcket" på dörrarna är lika vårlikt som det översta. Kämpa på med läxorna!!

    SvaraRadera