söndag, maj 24, 2009

Kurs med Birthe Schultz

Så har jag gått kurs då! Det var så skoj, så skoj. Efter kursen var jag alldeles sluuuut - huvet fullt med nya intryck och sprängfullt med inspiration! En liten bild ska jag lyckas få ut nu på en gång. Annars känns det som om jag håller på att domna bort nu - det är söndag kväll och NQT 2009 Göteborg är över. Ska skriva mer senare om alla intryck och lägga ut lite bilder, men inte nu, som sagt. Men för att sammanfatta: NQT 2009 var "Alldeles, alldeles underbart!" :)


Vi var 12 som gick kurs i "Buede former och blomster", men bara 11 som deltog i fotograferingen. Min är den gul-orange i andra raden uppifrån. Ni ska få en bättre bild senare på min. Senare! Alla gick vi samma kurs, men resultatet blev helt olika beroende på vem som gjorde dem! En himla skoj kurs som sagt var! Speciellt roligt var att vi deltagare kom från Finland, Sverige och Norge. Tror inte att det var nån annan än kursledaren som var från Danmark. Och ingen från Island.

Nu ska jag läsa en bok som heter "Professionell vägledning"... Suck! Ja, ja, vad är väl en bal på slottet...?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar